Strona główna » Aktualności
Dla mieszkańców
- Samorząd
-
Cyfrowy Urząd
- Informacje ogólne
- Akta stanu cywilnego
- Sprawy meldunkowe
- Dowody osobiste
- Działalność gospodarcza
- Gospodarka nieruchomościami
- Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne
- Podziały nieruchomości
- Numeracja porządkowa nieruchomości
- Gospodarka leśna
- Ochrona środowiska
- Podatki
- Sprawy mieszkaniowe
- Testament
- Wgląd do archiwum
- Własnoręczność podpisu
- Zezwolenie na alkohol
- Zezwolenie na wycinkę
- Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP)
- Mapy i plany
- Gospodarowanie mieniem gminnym
- Bezpieczeństwo publiczne
- Zarządzanie Kryzysowe i Obrona Cywilna
- Cyberbezpieczeństwo
- Zdrowie i pomoc społeczna
- Oświata
- Ochrona środowiska
- Kultura
- Sport
- Zabytki
- Zasłużeni dla Dukielszczyzny
- Wydawnictwa
- Nagrody, wyróżnienia
- Ogłoszenia i informacje jednostek zewnętrznych
- Organizacje pozarządowe
- Budżet obywatelski
- Koronawirus SARS-CoV-2
- Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
-
Dodatki motywacyjne z budżetu państwa
- Dofinansowanie wynagrodzeń pracowników jednostek wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej na lata 2024-2027
- Program „Dofinansowanie wynagrodzeń pracowników jednostek organizacyjnych pomocy społecznej w postaci dodatku motywacyjnego na lata 2024 – 2027
- Dofinansowanie wynagrodzeń w postaci dodatku motywacyjnego oraz kosztów składek od tych wynagrodzeń pracowników zatrudnionych w samorządowych instytucjach opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 na lata 2024-2027
- Wybory na sołtysów i przewodniczącego zarządu osiedla 2025
- Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej 2025
Zawiadomienie o LXXXIII sesji Rady Miejskiej w Dukli
ZAWIADOMIENIE
Na podstawie art.20 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym /Dz. U. z 2023 r. poz.40 ze zmianami)
z w o ł u j ę
na dzień 26 lutego 2024 r. (poniedziałek) o godz.13.00 w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Dukli LXXXIII sesję Rady Miejskiej w Dukli.
Porządek obrad.
- Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
- Informacja Burmistrza z działalności międzysesyjnej.
- Informacja z realizacji uchwał Rady Miejskiej w Dukli.
- Informacja z działalności Środowiskowego Domu Samopomocy w Cergowej za 2023 rok.
- Podjęcie uchwał w sprawach:
a) zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miejscowości Cergowa, Jasionka, Lipowica, Nowa Wieś, Zboiska (druk nr 562),
b) wyrażenia zgody na przekazanie z zasobu mienia komunalnego na rzecz Województwa Podkarpackiego w formie darowizny prawa własności zabudowanej nieruchomości gruntowej położonej w Dukli przy Trakcie Węgierskim (druk nr 563),
c) uchwalenia „Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Dukla” (druk nr 564),
d) ustalenia zasad przeznaczania do sprzedaży nieruchomości gruntowych oddanych w użytkowanie wieczyste oraz szczegółowych wytycznych sprzedaży nieruchomości gruntowych na rzecz ich użytkowników wieczystych (druk nr 565),
e) przyznania dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków lub gminnej ewidencji zabytków w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków – edycja druga (druk nr 566),
f) przyznania dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków lub gminnej ewidencji zabytków w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków – edycja druga (druk nr 567),
g) zaciągnięcia zobowiązania ponad budżet 2024 roku, na 2025 rok z przeznaczeniem na realizację inwestycji pn.: „Budowa kaplicy cmentarnej w Dukli wraz z budową ścian na urny z prochami zmarłych i zagospodarowaniem terenu przy kaplicy oraz budowa drogi gminnej w Dukli” (druk nr 568),
h)zmieniająca uchwałę w sprawie określenia zasad i trybu udzielania dotacji celowej z budżetu gminy i jej rozliczania w zakresie dofinansowania budowy studni wierconych głębinowych na potrzeby budynków mieszkalnych na terenie Gminy Dukla (druk nr 569),
i) zaciągnięcia kredytu długoterminowego do kwoty 8.310.000,00 zł (druk nr 570),
j) zmian w uchwale budżetowej Gminy Dukla na 2024 rok (druk nr 571),
k) zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Dukla na lata 2024-2038 (druk nr 572),
l) zmiany uchwały własnej w sprawie uchwalenia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na rok 2024 (druk nr 573),
m) powołania zespołu opiniującego kandydatów na ławników (druk nr 574),
n) zasięgnięcia od Komendanta Wojewódzkiego Policji informacji o kandydatach na ławników (druk nr 575),
o) uznania petycji mieszkańców Dukli za zasługującą na uwzględnienie (druk nr 576). - Oświadczenia i informacje.
- Zamknięcie sesji.
Proszę o wzięcie udziału w sesji.
Wspólne posiedzenie Komisji 26 lutego 2024 r. (poniedziałek) godz.11.00 sala konferencyjna nr 304.
Przewodniczący Rady
Mariusz Folcik
2024-02-19