Strona główna » Aktualności
Dla mieszkańców
- Samorząd
-
Cyfrowy Urząd
- Informacje ogólne
- Akta stanu cywilnego
- Sprawy meldunkowe
- Dowody osobiste
- Działalność gospodarcza
- Gospodarka nieruchomościami
- Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne
- Podziały nieruchomości
- Numeracja porządkowa nieruchomości
- Gospodarka leśna
- Ochrona środowiska
- Podatki
- Sprawy mieszkaniowe
- Testament
- Wgląd do archiwum
- Własnoręczność podpisu
- Zezwolenie na alkohol
- Zezwolenie na wycinkę
- Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP)
- Mapy i plany
- Gospodarowanie mieniem gminnym
- Bezpieczeństwo publiczne
- Zarządzanie Kryzysowe i Obrona Cywilna
- Cyberbezpieczeństwo
- Zdrowie i pomoc społeczna
- Oświata
- Ochrona środowiska
- Kultura
- Sport
- Zabytki
- Zasłużeni dla Dukielszczyzny
- Wydawnictwa
- Nagrody, wyróżnienia
- Ogłoszenia i informacje jednostek zewnętrznych
- Organizacje pozarządowe
- Budżet obywatelski
- Koronawirus SARS-CoV-2
- Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
-
Dodatki motywacyjne z budżetu państwa
- Dofinansowanie wynagrodzeń pracowników jednostek wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej na lata 2024-2027
- Program „Dofinansowanie wynagrodzeń pracowników jednostek organizacyjnych pomocy społecznej w postaci dodatku motywacyjnego na lata 2024 – 2027
- Dofinansowanie wynagrodzeń w postaci dodatku motywacyjnego oraz kosztów składek od tych wynagrodzeń pracowników zatrudnionych w samorządowych instytucjach opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 na lata 2024-2027
Zawiadomienie o sesji Rady Miejskiej w Dukli
ZAWIADOMIENIE
Na podstawie art.20 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym /Dz. U. z 2017 r. poz. 1875/
z w o ł u j ę
na dzień 24 listopada 2017 r. (piątek) o godz. 1300 w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Dukli XLVII sesję Rady Miejskiej w Dukli.
Porządek obrad.
- Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
- Przyjęcie protokołu z XLIV, XLV, XLVI sesji Rady Miejskiej w Dukli.
- Informacja Burmistrza z działalności międzysesyjnej.
- Informacja z realizacji uchwał Rady Miejskiej w Dukli.
- Informacja o działaniach promocyjnych i z działalności Transgranicznej Informacji Turystycznej za 2016 rok.
- Informacja o realizacji zadań oświatowych w Gminie Dukla za rok szkolny 2016/2017.
- Zapytania i wolne wnioski.
- Podjęcie uchwał w sprawach:
- a) przyjęcia „Diagnozy potrzeb w zakresie wsparcia edukacyjnego uczniów, nauczycieli oraz Szkoły Podstawowej w Głojscach (druk nr 303),
- b) przyjęcia „Diagnozy potrzeb w zakresie wsparcia edukacyjnego uczniów, nauczycieli oraz Szkoły Podstawowej w Iwli (druk nr 304),
- c) przyjęcia „Diagnozy potrzeb w zakresie wsparcia edukacyjnego uczniów, nauczycieli oraz Szkoły Podstawowej w Wietrznie (druk nr 305),
- d) zamiaru przekształcenia Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Walk o Przełęcz Dukielską w latach 1944-1945 w Dukli poprzez wskazanie dodatkowej lokalizacji prowadzenia zajęć dydaktycznych, opiekuńczych i wychowawczych (druk nr 306),
- e) uchwalenia „Programu współpracy Gminy Dukla z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art.3 ust.3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2018 (druk nr 307),
- f) uchwalenia Gminnego Programu Profilaktyki oraz Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Narkotykowych na rok 2018 (druk nr 308),
- g) określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości na terenie Gminy Dukla (druk nr 309),
- h) określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych na terenie Gminy Dukla (druk nr 310),
- i) ustalenia dopłaty do wybranych taryfowych grup odbiorców usług wodociągowo-kanalizacyjnych (druk nr 311),
- j) wyrażenia zgody na zaciągnięcie zobowiązania na realizację zadania pn.”Budowa Żłobka Gminnego w Dukli – przebudowa, rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku magazynowego na żłobek w Dukli” (druk nr 312),
- k) wyrażenia zgody na rozpoczęcie i przeprowadzenie procedury wyboru partnera prywatnego do realizacji projektu pn.”Budowa oczyszczalni ścieków wraz z kolektorem doprowadzającym ścieki na potrzeby aglomeracji Dukla i Równe” (druk nr 313),
- l) wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia międzygminnego pomiędzy Gminą Dukla i Gminą Miasto Krosno w przedmiocie wspólnej realizacji inwestycji budowy kolektora tłocznego na terenie Gminy Dukla i Gminy Miejsce Piastowe (druk nr 314),
- m) zmian w uchwale budżetowej Gminy Dukla na rok 2017 ( druk nr 315),
- n) zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Dukla (druk nr 316).
- Odpowiedzi na zapytania i wnioski.
- Oświadczenia i informacje.
- Zamknięcie sesji.
wspólne posiedzenie Komisji
24 listopada 2017 r. (piątek) godz. 800 pokój nr 211
Przewodniczący Rady
Andrzej Dziedzic
2017-11-17